İstanbul Ofis Taşıma, Büro Taşıma, Öncelikle ofis taşımacılığı için expert eleman gelerek ofisi inceler. İnceleme bittikten sonra etüt çalışması yapılır. Eğer anlaşılırsa; Horoz nakliyat’ ın diğer bölümlerinde olduğu gibi taşıma olayı kağıt üzerine dökülerek karşılıklı sözleşme yapılır taşıma günü ofis görevlileri elemanlarla değil direkt olarak Horoz nakliyat’ın formen’i ile muhataptır. Tüm ofis eşyaları Avrupa’dan ithal pet garft kâğıtlara sarılır. Dosya ve masa aksesuarları ise kolilere konulur.Ofislerin taşınması hem yorucu hem de oldukça dikkatli olunması gereken bir taşıma türüdür. Bunun nedeni ofislerde ki gerek önemli belgeleri gerekse değerli eşyaların taşınması sırasında yapılacak hataların, maddi ve manevi kayıplara yola açmasıdır. Masalarınız, çekmeceleriniz, ofis gereçleriniz, her türlü ahşap mobilya türü eşyalarınız titizlikle paketlenip, sorunsuz bir şekilde taşıma işlemini yapılmaktadır. Şirketimizin kendi bünyesinde işinde uzmanlaşmış personel çalışmaktadır. Özellikle işyeri taşımacılığı için yetiştirilmiş personelimizle, büro nakliyat hizmeti problemsiz bir şekilde verilm​ektedir. 

  • Tüm Taşıma işlemleri sözleşmelidir. Taşıma sözleşmesi ve şartnamesi dilerseniz mail olarak dilerseniz taşıma anında teslim edilir
  • Taşıma işlemi sırasında ev eşyalarınızın tamamı ambalajlanarak taşıma kamyonuna yüklenir
  • Evden eve nakliyat işlemi sırasında sadece operasyon amirlerimiz ile muhatap olursunuz
  • Tüm taşıma elemanları firmamızın sigortalı personelleridir, taşeron hizmet asla ve asla almazsınız. Gerekli bütün işlem ve onaylarımız biz evden eve nakliyat firmalarında mevcuttur. Sigorta işlemi, taşıma işlemi gibi küçük şeylerle ilgilensek de siz müşterilimiz için en uygun fiyatta en iyi hizmeti vermeye çalışıyoruz. Evden eve nakliyat firmaları genellikle ev taşıyan için gerekli olsa da aslında çok önemli bir hizmettir.
HEMEN ARAYIN